donderdag 10 maart 2011

Nooit gedacht

Nooit gedacht dat ik er ooit aan zou beginnen. Altijd gedacht dat ik daar nooit mijn gezicht zou laten zien. Maar, ben vorig jaar toch een keertje overstag gegaan. De heenweg had ik toch last van spanning. Bang dat ik de enige zou zijn. Zit je dan…
Maar het viel mee. Sterker nog, ik vond het vrij nuttig. Ik heb mijn oren goed gespitst en benodigde informatie opgeslagen. Op zich zijn dit soort dingen ook beschreven in allerhande boekjes. Maar daar waag ik me écht nooit aan. Beloofd. Dat is van die literatuur waarvan ik al bij de gedachte in slaap val. Zo’n boek waarvan je de eerste bladzijde niet doorkomt. Maar je blijft toch proberen. Na het eerste hoofdstuk besluit je de handdoek in de ring te gooien. Het boek verdwijnt in een kast en komt er nooit meer uit. Vandaag weer zo’n uitnodiging. Voor zo’n avond waarvan ik dacht er nooit heen te gaan. Heb toch het aanmeldformuliertje weer ingevuld. Ga er toch weer heen. Hopelijk is het net zo nuttig als de vorige keer. Op zich ben ik al positief ingesteld, maar ben toch benieuwd. Morgen even de aanmelding inleveren bij de leidsters van de crèche: Belinda Mantel komt naar de informatieavond over Positief Opvoeden op 15 maart.

2 opmerkingen:

  1. Waar blijft het vervolg nou op deze geweldige avond? Ze was zo goed, daar kun je vast een hele leuke blog van maken. haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het vervolg op deze blog heet " dia's kijken" geschreven en gepost toen alles nog vers in het geheugen lag. Een uurtje nadat de fantastische avond was afgelopen ;-)

    Benieuwd of je " dia's kijken" herkent!

    BeantwoordenVerwijderen