donderdag 7 april 2011

Leeg papier

Valt het op? Dat ik niet zo actief meer ben? Kan er niets aan doen. Ben kwijt hoe ik aan inspiratie kwam. Een leeg vel papier had ik vaak zo gevuld. Ik maakte ook iedere dag iets mee. Nu is dat anders.
Het velletje blijft leeg. Ik kan er uren naar kijken. Maak er tekeningetjes op. Maar ook die helpen niet. Sinds een week of drie zit ik thuis. Verlof. Ik geniet er van. Dag in dag uit. Lekker tijd voor mezelf. Doen wat ik al heel lang wilde doen. Mijn wereld is iets kleiner geworden. Voorheen reed ik iedere dag naar kantoor. Deed ik inspiratie op in de file. Op kantoor of heel ergens anders. Mijn wereldje nu is thuis. Ik doe de boodschappen, maar om nou elke dag een blog te maken over de supermarché wordt ook zo saai. Leest niemand. Het komt vast wel weer. Maar nu even niet. Heb even blogverlof. Weet niet hoe lang die duurt. Maar ik beloof, dat als ik een leuk onderwerp heb, ik niet zal schromen om het te plaatsen op mijn site. Want bloggen blijft leuk. Verlof of niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten