woensdag 23 maart 2011

Hoppakee...staan!

Iedere keer als ik zo’n krantje voorbij zag komen, moest ik lachen. Niet om het krantje, maar om dat ding. Vroeg me iedere keer af wie nou zoiets wil hebben. Ik in ieder geval niet. Kan me toch niet voorstellen dat ik...
En sinds een paar dagen denk ik er heel anders over. Lijkt me voor de komende dagen/weken best makkelijk. Moest gisteren naar een uitleenwinkel voor klossen. Heb er nog over gedacht om te vragen of ze die ook in ’t verhuurassortiment hadden. Niet gedaan, maar ’t schoot even door mijn hoofd. Hoewel ’t ding helemaal niet staat in mijn interieur. Sterker nog, ik vind het afbreuk doen aan alles wat in mijn huis staat. Alles wat nu opvalt, valt dan in het niets. Alle ogen gericht op het ding. Ze zijn niet te koop in een voor mij aansprekend design. Maar toch… zou ik het best handig vinden om er de komende weken gebruik van te maken. Je drukt op een knopje en hoppakee… Je staat. Want omhoog komen uit onze bank ziet er in mijn geval redelijk bejaard uit. Is een tijdelijk iets. Dus geen slecht idee om voor even een “sta-op stoel” in huis te hebben.


1 opmerking: