zondag 20 maart 2011

Klaar mee, klaar voor

Ik heb er rode wangen van. Van gisteren. Maar ook wel een beetje van vandaag. Buiten zitten in het lentezonnetje. De eerste van dit jaar. Of ik moet er eentje over het hoofd gezien hebben. En de lente is nog niet eens begonnen. Al twee nachtjes voor het echt begint liet hij zich zien.
Voor mij leuk. Paar graadjes erbij. Vooral veel zon. Ik heb vanaf nu alle tijd om er van te genieten. Vrijdag was mijn laatste werkdag. Voorlopig dan. Vandaag begint het officieel. Mijn zwangerschapsverlof. Volgens de teller nog precies vier weken te gaan. Hoewel het echoapparaat er vrijdag anders over dacht. Het apparaat constateerde een lijfje van 2950 gram. Uitgerekende datum zou daarmee 5 april zijn. Twaalf dagen eerder. Dat bedenkt hij aan de hand van het gewicht en een aantal andere metingen. Maar dat schijnt vaker voor te komen. Dan is er even een groeispurt geweest. Op zich zou ik 5 april helemaal niet erg vinden. Weekje eerder ook niet. Ik ben er redelijk klaar mee, hoop dat de baby er snel klaar voor is. Van mij mag ‘t!

1 opmerking:

  1. Je gaat toch niet eerder bevallen dan ik, hè? Dat zou niet eerlijk zijn, want ik ben er ook wel helemaal klaar voor. Ik krijg niet eens meer op een behoorlijk vrouwelijke manier mijn sokken aan, omdat ik er niet bij kan. In elk geval: zet 'm op als het zover is! xS

    BeantwoordenVerwijderen