woensdag 29 december 2010

Dure naamgenoot

Wel eens vaker gedaan. Maar nu eens verder gekeken dan de eerste pagina. Mijn voor- en achternaam tussen dubbele aanhalingstekens. In een zoekmachine op internet. Meer dan 4.000 resultaten.

Ik vind mijn blog, Hyves en LinkedIn. Wat dingetjes gerelateerd aan werk. Een naamgenoot is lid van Facebook. En nog iets anders. Hij is 25 cm hoog, 24 cm breed en 12 cm diep. Gemaakt van zwart hout. Hij heeft een rode wijzerplaat met gouden getallen. Het carillon speelt Ave Maria en Westminster. Een  klok. Met dezelfde naam. Niet alleen de voornaam is hetzelfde. Ook de achternaam. Link geopend. Hopend op een moderne klok. Passend bij mijn interieur. Ik zag het al helemaal voor me. Een altijd-bij-de-tijd-zijnde naamgenoot aan de muur. Niets van waar. Past totaal niet in mijn huis. Hij is niet goedkoop: 240,00 dollar. Populair exemplaar. Van de 27 pagina’s in de zoekmachine, gaan er 26 over hem. Toch wel grappig, zo’n naamgenoot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten