woensdag 8 december 2010

Gewassen mits

Elke dag schrijf ik een blog. Omdat ik het leuk vind. Het maakt me creatief. Ik let op de kleinste dingen. Onzinnige dingen ook. Alles kan een onderwerp zijn. Klein of groot. Opvallend of niet.

Vandaag in de supermarkt. Ik liep langs de koeling. Gesneden groenten, verse kruiden en nog veel meer. Mijn oog viel op een zak boerenkool van 250 gram. Met vetgedrukte letters stond er te lezen ‘dit product is gewassen mits koel bewaard (7C)’. Ik heb het even goed op me in laten werken… Dus als ik het niet koel bewaar, dan is het niet gewassen. Moet ik natuurlijk nog wel weten of de groentemeneer het koel bewaard heeft. Anders koop ik iets wat ik koel bewaar en dus niet was, maar wat ik wel had moeten wassen omdat de groentemeneer het niet juist bewaard heeft. Of is dit een foutje van de meneer die de stickers maakt? Verwarrend. We eten noodles vanavond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten