donderdag 16 december 2010

Verlopen toekomstige brief

Ik geef het toe. Ik ben een kritische lezer. Alle brieven die bij mij op de deurmat vallen beoordeel ik. Op inhoud, relevantie, lay-out en taalgebruik. Het zit er gewoon in. Ik vind tekst leuk. Daarom is het ook onderdeel van mijn werk. Ben er dagelijks mee bezig. Zakelijk, maar dus ook privé.

Vandaag donderdag 16 december 2010. Een brief op de mat van de tegelhandel waar ik 4 jaar geleden tuintegels heb besteld. Na afleveren nooit meer wat van gehoord. Tot vandaag dus. Het is een toekomstige brief, gedateerd 18 december 2010. Overmorgen. Ze verkopen het allerbeste en allermooiste vuurwerk. En om dat te vieren krijg ik als vaste klant (1 bestelling, 4 jaar geleden) een ‘vuurwerkcadeau’. In de brief staat verder te lezen dat ik op hun website vuurwerk kan bestellen. Dit kan vanaf 22 november circa 10.00 uur. 3,5 week geleden. De webwinkel sluit op 12 december 2010. Afgelopen zondag. Ik wilde geen vuurwerk bestellen, maar als iemand deze brief herkent omdat hij afkomstig is van zijn werkgever: dit is best een beetje zonde van de portokosten. Zou een voorstelletje indienen om dit nooit meer te doen. En als je het dan toch doet, stuur de brief dan een paar dagen voordat de webwinkel opent. Krijg je meer klanten.
  

2 opmerkingen:

  1. Best een beetje zonde inderdaad, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal 'em je morgen laten zien. Als je de schrijffoutjes en opmaak ziet en dat combineert met de relevantie, dan is 'ie nog grappiger!

    BeantwoordenVerwijderen