dinsdag 14 december 2010

Twijfel niet nodig

De teller staat op 22 weken en 2 dagen. Uitgaande van 40 weken heb ik nog iets meer dan 17 weken te gaan. Nog ruim 13 weken werken en dan ga ik met verlof. Ongeveer 16 weken later ga ik weer aan het werk. Dat is ergens in juli. 60 kilo is 63 kilo geworden. Maat 38 spijkerbroek vervangen door een rekbaar exemplaar. Tot zover de cijfermatige informatie.

De mensen die het weten, die zien het. Maar er zijn nog veel mensen die me vragend aankijken. Zou ze… Bij twijfel haal ik ook niet in. Genante situaties voorkomen is beter dan genezen. Het kindje groeit goed. Ik groei niet enorm hard. Prima. Daardoor ook nog geen striae, hoewel dat ook door smeersels kan komen. Verwacht binnenkort een groeispurt. Daarna twijfelt niemand meer. Maar voor iedereen die het tot nu toe niet durfde te vragen: het antwoord is ‘ja’. Mijn dochter wordt een grote zus. Als ze twee jaar en drie maanden is. Half april. We kijken er enorm naar uit.
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten