woensdag 15 december 2010

Nieuwe vulling

Moet een nieuwe vulling. Degene die ik nu heb verliest zijn houdbaarheid over niet al te lange tijd. Ga er zelf eentje maken. Gewoon op internet een programmaatje downloaden. Wat gegevens invullen. Foto’s uploaden en klaar.

Wat zich dit jaar afspeelt kan ik er nog in kwijt. Alles voor volgend jaar noteer ik op een blanco velletje achterin. Datum en tijd erbij. Kan ik het niet vergeten. Maar goed, programmaatje gedownload. Foto’s gezocht. Klaar voor de start. Pagina 1, gaat prima. Titel is ‘Mijn 2011’ daarbij een foto in Warhol-stijl. Leuk geworden. Pagina 2-3, persoonlijke gegevens invullen. Loopt vast. Letters worden opeens onzichtbaar. Probeer het later wel. Op naar pagina 3-4. Programma moet laden. Duurt 8 minuten.  Ik ontdek dat ik nog tot pagina 141-142 te gaan heb. Als hij bij elke pagina zo lang moet denken… Opeens lijkt hij wakker geworden. Alles werd weer zichtbaar. Daarna ging het snel, kwartiertje. Over een week valt mijn nieuwe agendavulling op de mat. Ik ben klaar voor 2011.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten