zaterdag 29 januari 2011

Bijbelstudies

Wel eens een typefoutje gemaakt bij een URL? Iemand die mijn blog las wel. Laat vooral de ‘s’ eens weg. Dan krijg je toch iets heel anders. Nee, is niet mijn site. Had er tot voor kort nog nooit op gekeken.
“Mega site of Bible studies and information”. www.belindamantel.blogpot.com. Linkjes naar gospelmuziek. Bijbelstudies, afbeeldingen, verhalen. Live beelden vanuit Jeruzalem. En nog veel meer. Lukraak nog een paar URL’s ingeklopt. Geen typefouten. Heel bewust goed. Met mijn voornaam. Drie w’s met mijn voornaam punt nl, geeft een site voor 18 jaar en ouder. Voor alle duidelijkheid, is ook niet mijn site. Als je punt nl vervangt door punt com.cn, dan krijg je de website van een oosterse naamgenoot. Geen idee wat het is. Maar het ziet er toch best vriendelijk uit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten