donderdag 20 januari 2011

Pantypetitie

Ik begrijp het even niet. De voorkant van de verpakking schreeuwt ‘Extra Large’. Normaal heb ik Small of Medium. Nu niet. Extra Large. Staat gelijk aan 44-46 volgens de fabrikant.

Nee. Heb geen grotere maat omdat ik zwanger ben. Heb hiervan altijd maat 44-46. En nee. Ik heb er geen complex van. Ik krijg pas een complex bij een maatje kleiner. 42-44. Dan hangt het kruis binnen de kortste keren tussen je knieën. Bij maat 40-42 wordt het pas echt vervelend. Die krijg je aan, totdat je dijbenen getrotseerd moeten worden. Hoe elastisch ook. Met geen mogelijkheid kom je er in. Althans, niet zonder gaten en ladders. Panty’s zijn toch rare dingen. Waarom moet je die altijd een paar maten groter kopen? Is toch niet logisch. In ieder geval vind ik het niet handig. Heb je van het ene merk panty een ‘large’ nodig, bij het andere merk moet daar nog ‘extra’ voor staan. Volgens mij kan het pantyprobleem eenvoudig opgelost worden. Degene die bedoeld is voor vrouwen met medium noem je ook medium en niet (extra)large. Veel eenvoudiger zoeken. Ik denk over een pantypetitie. Wie ze haar handtekening? Weet nog niet aan wie ik de petitie ga overhandigen. Denk ik nog over na. Suggesties zijn welkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten