donderdag 6 januari 2011

Niet storen, niet zeggen

Ik kijk niet heel veel televisie. Ik zet de beeldbuis niet aan omdat ik ergens naar ‘moet’ kijken. Heb ooit wel eens geprobeerd een soap te volgen. Maar dagelijks inschakelen op een vast tijdstip is toch niet mijn ding.
Er is maar één serie die ik volg. Eén keer per jaar. Een week of tien. Eén uur per week. Ik moet het gewoon zien. Vind het leuk. Spannend in zekere zin. Wil geen uitzending missen. Vind het elk jaar weer jammer als het afgelopen is. Kijk dan alweer uit naar de volgende serie. Vandaag is het weer zover. Lang verwacht. Vanaf nu ben ik tot eind maart iedere donderdagavond van 20.30 tot 21.30 bezet. Aan de buis gekluisterd. Niet storen. Ik ben een fan. Als je weet wie ’t is, liever niet tegen mij zeggen. Ik raad zelf. Hoewel ik het nog maar zelden goed heb gehad. Ik ga het dit jaar weer proberen om te letten op die kleine dingetjes. Minuscule aanwijzingen die vertellen wie de mol is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten