dinsdag 4 januari 2011

Deurenservice

Ik begrijp dat niet ieder bedrijf de middelen heeft om een tekstschrijver of communicatiebureau in te schakelen. De meeste mensen kunnen wel een tekst opstellen. Maar je hebt tekst en tekst. En soms is het best een goed idee om iemand anders te laten lezen wat je hebt opgeschreven. Gewoon even om te checken of die leest wat jij wilt dat hij leest.
Reed vandaag achter een bestelbusje. Een deurenservice. Geen idee wat ‘deurenservice’ inhoudt. Ik weet wel wat ze doen: “wij staan 24 uur voor u klaar”. Dat stond te lezen op de achterdeuren. Net onder de achterramen. Nee, niet 24 uur per dag zeven dagen per week. 24 uur. Niet meer, niet minder. Vraag me af wanneer de tijd gaat lopen. Als ik bel omdat mijn deur service nodig heeft? Dan staan ze een heel etmaal voor me klaar en daarna is het uit met de pret? Probleem niet opgelost. Jammer dan, tijd is om. Gevalletje ‘onduidelijke communicatie’ volgens mij. Gelukkig. Communicatie is toch een vak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten