dinsdag 18 januari 2011

Servicegebrek

Emmer overgelopen. Geduld op. Gebeurt niet snel. Vandaag toch gelukt. Een klantenservice. Met een chronisch gebrek aan service. Had een rapportage nodig. Gebeld. Toezegging gekregen. Oplevering zelfde week.
Loze toezegging. Niet geleverd. Weer gebeld. Nieuwe belofte. Oplevering morgen. Morgen ging voorbij. Zonder rapportage. Nu twee weken verder. Negen telefoongesprekken. Morgen is vaak beloofd. Iedere keer voorbij gegaan. Vandaag geïrriteerd gebeld. Het was druk. Had ik geen boodschap aan. Veel ongelezen mails. Niet mijn probleem. Ik wil hem vandaag hebben. Denkt u er anders over om over te stappen? Ja! Half uur later. De aanhouder wint. Wat een service. “Met groot genoegen doen wij u de rapportage toekomen. Als u nog vragen heeft, dan is onze klantenservice u graag van dienst.” Tuurlijk.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb in zo;n geval eens 100 keer een helpdes gebeld.Acher elkaar.Meteen opgehangen.Gewoon om mij goed te voelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie! Zo heb ik een keer een bedrijf dat mij bestookte met ongewenste post het telefoonboek gestuurd dat op het punt stond te verdwijnen in het ronde archief. Naar hun antwoordnummer. Dat was ingegeven door een soort 'collectieve' actie, volgens mij heeft niemand ooit nog post gehad van dat bedrijf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen