woensdag 16 februari 2011

Koekoek

Het eindresultaat zie ik al voor me. Heb alle materialen in huis. Gereedschappen liggen klaar. Heb een korte handleiding gelezen op internet, die geeft niet op al mijn vragen antwoord. En nu? Geen idee. Gewoon maar even proberen is een mogelijkheid, maar zonde van de materialen. Zucht… Op z’n tijd ben ik best creatief. Veel kan ik maken, maar nu dus even niet. Maar toch wil ik die koekoeksklok decoreren. Voor op de meisjeskamer. Heb er twee, dus kan aan de slag. Stofjes uitgezocht, speciale lijm. Het is heus geen echte, het is een nepper. Van MDF. Maak er een spiegeltje op en kapstokhaakjes. Misschien kan het internet me uitleggen hoe ik het hartje in ’t midden uit de stof moet krijgen. Knippen wordt vast niet mooi. Insmeren met lijm, laten drogen en dan uitsnijden? Is een optie. Hoop dat ik snel kan zeggen ‘koekoek gevonden’!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten