zaterdag 5 februari 2011

We've got him!

Jaren heb ik uitgekeken naar dit moment. Eindelijk! Vanmorgen bij het opstaan had ik nog geen idee wat mij te wachten stond. Een promotiedame in de supermarkt had de eer om mij het goede nieuws te vertellen. Mijn hart sloeg over van geluk. Ik kon mijzelf nog net in de hand houden, maar het had niet veel gescheeld of ik sprong een gat in de lucht van blijdschap.
Het zal de komende tijd gespreksonderwerp nummer één zijn op feesten en partijen. Ieders ergernis top-10 is vandaag met één gereduceerd. Jammer voor alle stichtingen die papier inzamelden, jullie moeten het met minder doen. Jammer voor alle kleuters die er prachtige kunstwerken van maakten, ga maar op zoek naar andere materialen. Jammer voor alle bomen die we nu toch moeten kappen omdat we minder hoeven te recyclen. Fijn voor mij, want elke keer platvouwen en in de papierbak gooien werd me echt te veel de laatste tijd. Scheelt enorm in aantal ritjes naar de afvalinzameling. Dit voorziet in ieders behoefte. Misschien moeten we deze introductiedag maar promoveren tot nationale feestdag. Dat we er ieder jaar even bij stilstaan hoe lastig het was tot vandaag. Een grote, bekende fabrikant heeft een enorme slag geslagen. Andere merken kunnen hun productielijn wel stopzetten. Dit overtreft alles. Ladies and gentlemen, we’ve got him:  De oplosbare toiletrol… Jawel! Vanaf vandaag hoef je een lege rol niet meer naast je kraantje te zetten om hem vervolgens in de krantenbak te gooien. Nee, je gooit ‘em gewoon in je toilet, doorspoelen en klaar. Lost meteen op. Fantastisch toch? Of draaf ik door?   

1 opmerking: