donderdag 24 februari 2011

Opgeladen

Ik check iedere avond hoe het ervoor staat. De ene keer leidt dat tot actie. De andere keer niet. Gisteren heb ik niet gekeken. Vandaag heb ik daarvan de gevolgen ondervonden. Nee, is heus geen drama. Maar vind ’t altijd een prettig gevoel om hem bij me te hebben als hij het doet.
Halverwege de dag constateerde ik dat zijn kaarsje bijna opgebrand was. Dus om nog zoveel mogelijk te sparen niet te vaak gekeken op het schermpje. Ik heb hem de hele middag gespaard. Zo min mogelijk belast. Want op de terugreis zou het best handig zijn als hij deed wat hij moest doen. Als er dan iets voorvalt, dan kan je in ieder geval contact leggen met thuis. Vanaf nu heb ik altijd de lader van mijn mobiele telefoon in mijn tas. Voor het geval dat. Kan ik in ieder geval altijd naar huis met het gevoel dat hij te gebruiken is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten