zondag 20 februari 2011

Tijdmachine gezocht

Heb gisteren post gekregen. Geen gewone post, maar ‘oeps-post’. Heb het vaak in de gaten. Dan ben ik er op tijd bij. Dan weet ik zeker dat ik dit soort post niet krijg. Maar nu heb ik toch iets over het hoofd gezien.
Kan de post wel terugsturen. Retour afzender. Wordt het alleen niet beter van. Opbergen in een map ongewenste post of verwijderde items zet ook geen zoden aan de dijk. Zal toch echt de consequenties moeten aanvaarden. Eigen schuld. Terugdraaien kan niet meer. Tenzij iemand vandaag nog een tijdmachine uitvindt die terug kan gaan naar maandagochtend 7 februari rond 09.00 uur. Dan kan ik het overdoen, maar dan wél goed opletten. Iemand? Nee? Was ik al bang voor. Oké. Dan zit er niets anders op dan te erkennen dat ik fout zat. Toegeven dat ik ietsje te hard ging. 93 waar je 80 mocht. Gecorrigeerd 10 kilometer te hard. Inclusief 6 euro administratiekosten moet ik 57 euro overmaken. Meneer de agent, als ik nou beloof dat ik noooooooooit meer te hard rijd. Kunnen we deze rekening dan vergeten? Nee? Was ik al bang voor. Oké.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten