zaterdag 12 februari 2011

Marktkraam

Vandaag ontdekt dat we heel veel hebben. Wist het eigenlijk wel. Maar had het weggestopt. Kwam erachter toen ik er nog iets bij wilde stoppen. Het zit allemaal in een hele grote curverbox. De grootste die we konden vinden.
We kunnen bijna wel een winkeltje beginnen. Met alle rammelaars, beren en ander speelgoed. Voor we aan kinderen begonnen nooit gedacht dat het zo’n hoeveelheid kon worden. Eerlijk is eerlijk. Ze heeft overal mee gespeeld. Overal lol mee gehad. En van veel ook wat geleerd. Maar ja… d’r kwam ook steeds een ‘ik-ben-er-op-uitgekeken-moment’. Onvermijdelijk. Het bleef lang in de speelgoedkist liggen. Tot het naar de grote curverbox verhuisde. En zo raakte ze ook uitgekeken op het speelgoed dat daarna volgde. En ook op dat daarna. Ik ben de tel kwijt, geen idee aan het hoeveelste assortiment we nu bezig zijn. Het assortiment nu is veel ingewikkelder en uitdagender dan het eerste. Dat is zeker. Momenteel is ze druk moedertje aan het spelen. Haar poppen krijgen spenen en flesjes op z’n tijd. Mogen een rondje in de kinderwagen. Moeten een middagslaapje doen. Krijgen een welterustenknuffel en worden zelfs voorgelezen. Dat houdt ze vast nog wel een tijdje vol. Als haar broertje of zusje is uitgekeken op het speelgoed, dan ga ik een marktkraam huren. Om weer een beetje ruimte te creëren op zolder. Iemand interesse om mee te gaan?

1 opmerking:

  1. Als je een marktkraam wilt huren weet ik nog wel een goed adresje voor je

    BeantwoordenVerwijderen